Tijd voor écht leuke ideeën
.png)
.png)

.png)
.png)

.png)

.png)
.png)

.png)
.png)

.png)

Of je nu wilt werken aan teambuilding of gewoon samen lol wilt hebben of indruk wilt maken met iets unieks, wij zorgen voor originele activiteiten die bij jullie passen.
Van een Festival of Fun met foodtrucks en silent disco tot een creatieve workshop of een themafeest vol verrassingen.
Wij denken niet in standaardpakketten, maar in beleving. En dan ook echt iets wat bij jullie past. Op maat gemaakt!

Herken je dit? Een feestavond waar de helft zit te scrollen op hun telefoon, niemand weet wat er gebeurt en de sfeer maar niet op gang komt. Of een quiz die leuk klinkt, maar totaal niet aansluit bij je mensen. Dat hoeft echt niet meer anno nu.
Hoe fijn zou het zijn als iedereen meedoet, lacht en zegt: “Wat een avond!”
Een personeelsfeest vol activiteit, plezier en echte verbinding. Geen toekijken, maar meedoen. Geen stress, alleen maar genieten.
Wij organiseren originele personeelsfeesten met activiteiten die passen bij jouw team. Altijd iets dat mensen wél onthouden. Zoals die hilarische pubquiz, dat spannende casino met echte fiches of dat ik-hou-van-Holland spel waar zelfs de directeur fanatiek werd. Dus als jij zoekt naar originele activiteiten voor je personeelsfeest, dan zit je hier goed. Wij zorgen voor beleving, energie en gezelligheid. Precies wat een topfeest nodig heeft.

Activiteiten geven een personeelsfeest richting. Een pubquiz zorgt bijvoorbeeld voor teamwork en competitie, een casino avond voor spanning en sfeer, en een Ik hou van Holland spel voor herkenning en humor. In de winter zijn sfeervolle winter personeelsfeesten populair, met lichtjes, warme dranken en gezellige groepsspellen. Het draait niet alleen om vermaak, maar vooral om samen iets beleven — even weg van het werk, maar wel als team.
ContactHoe fijn zou het zijn als iedereen lacht, meedoet en zegt: “Wat een feest, dit moeten we vaker doen.” Geen stress, geen stiltes, gewoon een avond vol plezier en energie. Activiteiten die het ijs breken, collega’s dichter bij elkaar brengen en zorgen voor een topavond waar nog weken over gepraat wordt. Maar niet op elk bedrijfsfeest passen activiteiten. Soms wil je gewoon drankjes, bitterballen en fun!
De mogelijkheden zijn eindeloos!








Wij organiseren originele bedrijfsfeesten met een beleving dat perfect past bij jullie mensen.
Van concept tot uitvoering: wij regelen alles. Jij hoeft alleen maar te genieten!
Het leven is al druk genoeg en jij wilt natuurlijk iets neerzetten wat écht verschil maakt. Daarom plannen we graag een gratis brainstormsessie met je in, dan bedenken we samen hoe jullie volgende bedrijfsfeest origineel en onvergetelijk wordt.
&KAAT events is een klein bureau, waardoor de lijntjes kort zijn en de overhead kosten laag. Daardoor kunnen we jullie budget zo optimaal mogelijk besteden. Woehoee! We hebben een productionele achtergrond, waardoor niks voor ons te gek is. En ook ons mega grote netwerk, zorgt ervoor dat we écht iets neer kunnen zetten wat bij jou als klant past. We zullen goed naar jullie luisteren. Beloofd!
Eigenlijk alle 'leuke' events die je maar kan bedenken. Personeelsfeesten, openingen, jubilea, bedrijfsfestivals, borrels of ....?? Dit is wat we het liefste doen en we het beste in zijn. Een congres of lezing?... Mwa, dan verwijzen we je graag naar onze collega's.
Het hangt af van jouw wensen: soort evenement, grootte, datum, specifieke wensen, uitnodigingstraject. Een bedrijfsfestival moeten we echt op tijd mee beginnen, denk aan 8 maanden van tevoren. Wil je een specifieke artiest, band, tent? We kunnen het maar beter vastleggen. De maanden mei en juni zijn de drukste maanden van het jaar en dingen kunnen 'uitverkocht' raken, waardoor we net een andere keuze moeten maken. Maar we fixen het altijd!
Zeker! Dat is waar we in gespecialiseerd zijn. We hebben heel veel ervaring opgedaan bij grote festivalorganisaties, evenementenbureaus, maar ook leveranciers van evenementen, waardoor we weten waar we het over hebben, op alle vlakken. Dat is heel erg helpend bij de organisatie van A tot Z. We nemen alles uit handen. Kom maar door!