Een personeelsfeest organiseren waarbij het dak eraf gaat
Waar hard gewerkt wordt, mag hard gefeest worden! Een succesvol personeelsfeest verhoogt niet alleen de betrokkenheid van medewerkers, maar stimuleert ook de teamspirit en versterkt de bedrijfscultuur. Voor veel bedrijven kan het echter een uitdaging zijn om een personeelsfeest te organiseren dat zowel boeiend als passend is binnen het budget. Ik ga je helpen! We gaan dit rocken!
Met de juiste aanpak wordt jouw personeelsfeest hét moment waar je team het hele jaar naar uitkijkt. Ik ga dan ook zorgvuldig te werk. Ik kom bij je langs en ben erg benieuwd naar wat jouw wensen en dromen zijn, maar ook naar wat het budget is. We gaan een personeelsfeest organiseren waar nog lang over nagepraat wordt!
Karin heeft mij echt ontzorgt toen ons bedrijf 25 jaar bestond. We hadden zowel een opening van het nieuwe pand, als een personeelsfeest en dat heb ik volledig uit handen kunnen geven, waardoor ik ook zelf kon genieten van het feest. Heel fijn om met haar samen te werken.
We hebben al met meerdere bureaus gewerkt, maar dit was veruit de beste ervaring. Karin heeft oog voor detail en geeft je persoonlijke aandacht. Echt een aanrader! Daarnaast is het ook echt een fijn gezellig mens om mee samen te werken.
Dankzij &KAAT hebben we een evenement neergezet waar niet alleen wij, maar ook onze klanten met veel plezier op terugkijken. Alles verliep soepel en het zag er fantastisch uit.
Fijne partij om mee samen te werken, hoge kwaliteit, flexibel en fijne/duidelijke communicatie. Aanrader!
Meerdere malen samengewerkt als opdrachtgever vanuit Megawatt Agency voor zowel de begeleiding van dagproducties als eventmanager en in de voorbereiding als project manager. Zeer tevreden en zeker een aanrader! Karin is een doorpakker, enthousiast, lekker duidelijk, meedenkend en zeer flexibel. Bij &KAAT kun je je projecten met vertrouwen kwijt!
Ben je op zoek naar een eventmanager die jou kan helpen met het organiseren van jullie personeelsfeest? Neem vandaag nog contact op, en samen creëren we een onvergetelijk evenement!
Laten we beginnen