Een onvergetelijk personeelsfeest organiseren

Een personeelsfeest organiseren waarbij het dak eraf gaat

Vertrouwd door:
Work hard, play hard

Samen organiseren wij jouw personeelsfeest

Waar hard gewerkt wordt, mag hard gefeest worden! Een succesvol personeelsfeest verhoogt niet alleen de betrokkenheid van medewerkers, maar stimuleert ook de teamspirit en versterkt de bedrijfscultuur. Voor veel bedrijven kan het echter een uitdaging zijn om een personeelsfeest te organiseren dat zowel boeiend als passend is binnen het budget. Ik ga je helpen! We gaan dit rocken!

totaalorganisatie

Zo organiseer je een onvergetelijk personeelsfeest

Met de juiste aanpak wordt jouw personeelsfeest hét moment waar je team het hele jaar naar uitkijkt. Ik ga dan ook zorgvuldig te werk. Ik kom bij je langs en ben erg benieuwd naar wat jouw wensen en dromen zijn, maar ook naar wat het budget is. We gaan een personeelsfeest organiseren waar nog lang over nagepraat wordt!

Jouw eventmanager voor écht leuke evenementen -

Jouw eventmanager voor écht leuke evenementen -

Portfolio

Eerdere personeelsfeesten die ik heb georganiseerd

Greater Fest

Op een grasveld vlakbij hun kantoor wilden dit jonge hippe bedrijf hun eigen festival voor 250 gasten. Foodtrucks, Q music DJ's, een heuse BACO bar en een mascotte. Heel tof om dit met collega's van Live Impact te mogen realiseren!

Relatiedagen Louwman

Groot meerdaags evenement voor relaties en families van autobedrijf Louwman. Met verschillende partners foodtrucks en entertainment verzorgd

Personeelsfeest Booking.com

Een personeelsfeest van Booking.com in disco stijl met foodtrucks, dragqueens en heerlijke drankjes

Personeelsfeest Philips

Een toplocatie met heerlijke coverband en dj voor een afdeling binnen Philips. Elk jaar gaan zij uit hun dak en dit jaar ging het dak er af!

Hebels Jubileum

50 jaar Hebels en dat werd gevierd op eigen terrein met een relatie/netwerk event en de dag erna een personeelsfeest. Mooie opdracht samen met Live Impact

SPIE Festival

SPIE vroeg Eventz Nederland om in 2023 een familiedag te organiseren waarbij de gasten bedankt werden voor hun inzet en bijdrage aan SPIE, hun trots te delen om SPIE nog beter te maken en om samen te komen en elkaar beter te leren kennen. Samen met Eventz en Marc van Laere dit fantastische bedrijfsfestival georganiseerd.

Cosun Festival

Cosun bestond 125 jaar! Voor het jubileum heb ik samen met een team van D&B een bedrijfsfestival georganiseerd bij Papendal in Arnhem. 20.000 bezoekers, 8 stages, een hoop entertainment en activiteiten om nooit meer te vergeten!

Recensies

Wat anderen zeggen over hun evenement:

Jessica de Haan

Karin heeft mij echt ontzorgt toen ons bedrijf 25 jaar bestond. We hadden zowel een opening van het nieuwe pand, als een personeelsfeest en dat heb ik volledig uit handen kunnen geven, waardoor ik ook zelf kon genieten van het feest. Heel fijn om met haar samen te werken.

Sarah Maas

We hebben al met meerdere bureaus gewerkt, maar dit was veruit de beste ervaring. Karin heeft oog voor detail en geeft je persoonlijke aandacht. Echt een aanrader! Daarnaast is het ook echt een fijn gezellig mens om mee samen te werken.

Suzanne Jansen

Dankzij &KAAT hebben we een evenement neergezet waar niet alleen wij, maar ook onze klanten met veel plezier op terugkijken. Alles verliep soepel en het zag er fantastisch uit.

Kevin Goossens

Fijne partij om mee samen te werken, hoge kwaliteit, flexibel en fijne/duidelijke communicatie. Aanrader!

Rens Raijmakers

Meerdere malen samengewerkt als opdrachtgever vanuit Megawatt Agency voor zowel de begeleiding van dagproducties als eventmanager en in de voorbereiding als project manager. Zeer tevreden en zeker een aanrader! Karin is een doorpakker, enthousiast, lekker duidelijk, meedenkend en zeer flexibel. Bij &KAAT kun je je projecten met vertrouwen kwijt!

Contact

Laten we beginnen met het organiseren van jouw personeelsfeest

Ben je op zoek naar een eventmanager die jou kan helpen met het organiseren van jullie personeelsfeest? Neem vandaag nog contact op, en samen creëren we een onvergetelijk evenement!

Laten we beginnen