


Wij geloven dat elk evenement uniek is en daarom verdient het onze persoonlijke aandacht en toewijding. We luisteren naar de wensen en behoeften van onze klanten en werken nauw met hen samen om hun visie tot leven te brengen. En daar zit meteen onze kracht: wij luisteren écht naar jullie wensen. Door ons mega grote netwerk en jarenlange ervaring weten we precies wat gaat scoren op jullie evenement.
Daarnaast adviseren en communiceren we altijd duidelijk en eerlijk. Denken we dat het niet aanslaat? Dan zeggen we het. Denken we dat het juist super tof is, dan zeggen we het ook!
We begrijpen dat het organiseren van een evenement tijdrovend en stressvol kan zijn, daarom gaan we jou ontzorgen! Met onze ervaring en kennis weten we precies welke stappen we moet nemen om het gewenste resultaat te behalen. Als het linksom niet kan, dan gaan we rechtsom!
%201.avif)
Een evenement organiseren is leuk! Met enthousiasme breng je energie en kracht over. Met een lach op je gezicht bereik je meer. Die is bij ons dan ook altijd aanwezig.

We houden de lijntjes kort, zo kunnen we snel schakelen. Door onze jarenlange ervaring en doordat we bij jou langskomen, kunnen we snel aanvoelen welke kant we op gaan.

Ons hart maakt een sprongetje van evenementen! We houden de trends en ontwikkelingen bij. Erg belangrijk in deze dynamische branche!
.png)
.png)

.png)
.png)

.png)
.png)
.png)

.png)
.png)
.png)

.png)
Aan de kant! Daar komt een bak aan ervaring aan. Karin Janssen, geen standaard eventplanner, maar iemand die leeft voor het vak. Dat begon ooit achter de schermen, toen ze werkte bij leveranciers in de evenementenwereld. Van cateraars tot podiumbouwers, ze wilde alles weten, alles snappen. Hoe het voelt om iets op te bouwen, letterlijk en figuurlijk.
Die nieuwsgierigheid bracht haar naar de grootste festivals (Lakedance, Defqon.1, Zwarte Cross), maar ook naar de meest knusse en creatieve personeelsfeesten, waar ze leerde wat het betekent om te presteren onder druk, waar geen detail te klein is en alles moet kloppen. Daar ontdekte ze haar kracht: het vermogen om overzicht te houden en rust te brengen, juist middenin de chaos.
Na meer dan 13 jaar in het vak kent Karin de wereld van events van binnen en van buiten. Ze heeft honderden evenementen georganiseerd, van intieme personeelsfeesten tot grootschalige bedrijfsfestivals. En door de jaren heen bouwde ze een enorm netwerk op van leveranciers, artiesten, locaties en partners. Allemaal mensen die net zo gepassioneerd zijn als zij. Dat maakt &KAAT events niet alleen flexibel, maar ook krachtig: wat er ook nodig is, Karin weet precies wie ze moet bellen.
In al die jaren zag ze telkens weer hetzelfde: achter elk evenement schuilt een verhaal van mensen die iets willen vieren, verbinden of bedanken. Maar te vaak zag ze ook dat dat verhaal verloren ging in marketingpraat en loze beloftes. Ugh. Bla-bla. Daar is Karin te oprecht voor.
Daarom startte ze in 2023 &KAAT events. Om écht te luisteren, te voelen wat bij een organisatie past en dat om te zetten in een event dat nog weken onderwerp is bij de koffie. Geen loze beloftes, geen ruis. Alleen plezier, verbinding en vakmanschap.
Wij organiseren gewoon écht leuke bedrijfsevenementen. Want leuk? Dat is gewoon leuk. Zó leuk dat het blijft hangen. Misschien is het die Brabantse nuchterheid, misschien haar jarenlange ervaring. Maar één ding is zeker: met Karin aan het roer weet je dat het goedkomt. Altijd.
We ontzorgen jou bij de organisatie van jullie evenement. Of het nu een intiem personeelsfeest is of een groot bedrijfsfestival, niks is ons te gek. Let's go!